Vuurvliegjes

22 augustus 2015 - Karaman, Turkije

Na ons kapas avontuur zijn we naar het hotel gegaan, en natuurlijk konden we het niet vinden, we waren er al 2 keer voorbij gereden en hadden zelfs al gezegd hoe schattig het er uit zag.
We zijn snel gaan douchen en gaan eten want we hadden honger!
Toen we op ons eten zaten te wachten kwam er een vrouw, jamula, naar ons toe en vroeg me of ze mij toevallig vanmorgen had gezien, toen dat niet zo bleek ging ze maar het gesprek aan over wat we hier deden en zo hebben we nog een half uur (tot het eten kwam) zitten praten.
Iedereen hier is zo vriendelijk, iedereen maakt een praatje en iedereen wil je altijd helpen.
De volgende ochtend kwamen we jamula weer tegen en we hebben haar gevraagd of zei wist waar we in de buurt een leuke plek konden vinden voor onze volgende stop. Na een hevig overleg met een vreemde kwam ze tot de conclusie dat we  het best naar de fireflies konden gaan.
Zo gezegd zo gedaan dus na het zwemmen in het hotel zwembad zijn we naar kamaman gereden.
Het eerste hotel wat we vroegen of ze nog een kamer hadden had inderdaad nog kamers, het was ook nog eens een mooi kamertje en was echt niet duur, super dus!
Toen we vroegen voor de fireflies werden we naar een reisbureau gestuurd, en ook dit konden we natuurlijk niet vinden! De straatnaam kwam niet in tomtom voor.
We hebben maar gebeld waar t was en we zaten toch wel in de buurt gelukkig.
Toen we het geboekt hadden nog even kwartiertje in het hotel en dan werden we opgehaald.
Op de 'haven' kregen we les over vuurvlieg jes, erg grappig gedaan. We mochten geen foto's maken want dat maakt de vliegjes vanslag.
Het was heel sprookjesachtig! Ze kwamen echt heel dichtbij en dan op zo'n dobberend bootje, erg leuk!
En toen was t al weer tijd voor een biertje