Perhentian eilanden

22 augustus 2015

We rijden naar de oostkust om de oversteek te maken naar de Perhentian eilanden waar we lekker op het strand kunnen liggen, snorkelen en vooral lekker uit kunnen rusten!
We hebben hier 1 nacht geboekt omdat het niet helemaal duidelijk werd of we nou beter we of niet kunnen boeken. De ene zij van wel en de ander weer van niet...
Dus met een midden weg van de eerste nacht boeken we en de tweede niet zijn we op de boot gestapt.
Toen we daar aan kwamen was het er echt eng heet.
Even wat eten bij een hele aardige meneer die ons helpt om bij het hotel te komen.
Nadat we ons in het hotel hebben omgekleed zijn we op het strand gaan liggen en gaan zwemmen in het water met een temperatuur van mijn badwater, niet erg verkoelend dus.
Savonds zijn we op zoek gegaan naar een slaap plaats voor de volgende nacht, deze was dus niet te vinden hè!
Dus de volgende dag zijn we gaan ontbijten bij die aardige meneer, en hebben we de middag boot terug genomen.
We hebben een hotel gevonden aan de kust, dus hier ook nog even op het strand gelegen en op de veranda met de huis poes op schoot een boek gelezen. Pure ontspanning.

Salamat X