China town

9 augustus 2015 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een nacht in het heerlijke bed, hadden we ons, door de aanwezige jetlag, behoorlijk verslapen. We zijn maar snel gaan uit checken en ontbijten, of brunchen...
Aan het zwembad liggen wachten op de huurauto want die kwamen ze gelukkig toch nog brengen.
Een maal in de auto ff wennen aan de auto en aan het verkeer maar als dat eenmaal goed gaat gaan we opweg naar kuala lumpur centrum. We hebben een hotel in china town geboekt want we boeken alles een nacht van te voren, als we wifi hebben dan.
Als we bijna bij het centrum zijn valt de navigatie uit en blijkt de plug-in, van de auto, het niet te doen.
Wij weer die man van het verhuurbedrijf een berichtje gestuurd en hij gaat hem morgen maken. Maar wij zijn nog niet bij het hotel, het is al donker, de we aanwijzingen zijn niet heel goed en we weten niet waar we heen moeten. Dat resulteert dus in een 3 uur durende zoektocht die gelukkig goed is afgelopen want we hebben het gevonden.
Nog snel wat gegeten bij een lokaal stalletje en nog wat geslenterd over de night market dan is het wel weer tijd voor bed.
De volgende ochtend nog steeds last van een jetlag en weer hebben we ons verslapen
Een hele aardige man ontmoet, donald, die ons meenam voor koffie en een chocoladebroodje.
Nadat we nog even door china town gelopen hade gingen we met de meneer van de auto mee om de auto te laten maken. wat bleek, de auto was kapoter dan verwacht, hij moest gemaakt worden.
In de tussentijd mochten wij met zijn auto door naar kl centrum.
In het centrum hebben we gegeten en zijn we een shoppingmall ingegaan, hier niks gekocht ons alleen verbaasd over de grote van deze malls.
Toen we naar het hotel gingen hebben we gelijk de heerlijke grote auto omgeruild voor ons kleine bakkie.
Het hotel was heel mooi, ruim, lekkere douche en een goed bed, alleen was ee beneden een karaoke bezig en daar doen ze allemaal fanatiek aan mee.
Xxx