Grote stad en regenwouden

9 augustus 2015 - Cameron, West Virginia, Verenigde Staten

We zijn 's ochtens "optijd" opgestaan.
We zijn naar de kuala lumpur tower geweest om zo over heel kl heen te kunnen kijke, wat een uitzicht zeg!
We zijn  toch ook maar naar de over toeristische batu caves gegaan.
Een hele grote goude Indiase god, een hele boel apen en toeriste bij een grot.
De aapjew waren leuk maar verder was het geen spektakel.
Na de batu caves zijn we door gereden naar cameron highland wat bekend staat om de theeplantages.
Hier een hotel gevonden in een klein dorpje bestaande uit een hoofdweg en 4 kleine zijstraten.
Vanuit hier wilden we naar een ander hotel rijden en dan gaan wandelen door het woud en de plantages.
Dit liep jamer genoeg iets anders want het adres op de site klopt niet.
Geen mogelijkheid om ze te bereiken dua maar overal aan iedereen gevraagd of ze het kenden, alle kanten op gestuurd en door een de goede maar niet gevonden.
Om half 9 gebeld en er werd opgenomen!!
Ze kwamen ons halen en het lag dus echt midden in het regenwoud.
Onderweg in het oerwoud een klapband want er was nog niet genoeg misgegaan met de auto...
Gelukkig was het echtpaar van het hotel zo vriendelijk om de band te verwisselen en naar de locale garage te rijden voor een nieuwe band.
Het hutje lag prachtige langs een waterval en overal waar je keek zag je bossen.
Snachts alleen een heleboel andere onbekende geluiden dus weinig geslapen.
Sochtens een mooie wandeling gemaakt door de bossen, een dorpje en langs de waerval.
Toen was het jamer genoeg al weer tijd om te gaan rijden richting taman negara.