Mui ne

13 juli 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Gister ging de wekker om 6 uur al weer af omdat we om 7 uur naar het verzamel punt moesten.En om 8 uur vertrokken we met de ligbus richting kust♡!
We hebben in de bus LIGGEN slapen lezen enz. en toen we eindelijk aan kwamen gingen we eten en verder met de volgende bus naar het hotel.Dat ging nog bijna mis want de bus ging naar Na trang en dat is ver uit de buurt maar hun bedoeling was dat ze ons er na een minuut of 5 uit gooide bij ons hotel.
Verder hebben we heel de dag bij het zwembad gelegen en zijn gaan eten. Een heerlijk wel verdiend dagje rust!
Vandaag was weer lekker warm (nu denkt iedereen natuurlijk ja dhuu maar nu was er ZON♥). We dachten uit te kunnen slapen en een strand wandeling te maken maar dat liep iets anders. Er bleek een trip naar de red end white sand dunes bij te zitten dus was het half 9 ontbijt en half 10 jeep in.
Bij de white sand dunes mochten we op een squat door het zand sjezen.
Bij de red sand dunes was niet heel veel te beleven maar t was een mooi plaatje. Toen we bij een strandje aan kwamen kwam de ranzige vis lucht ons al tegemoet :$.Gelukkige mochten we snel weer weg! Terug in het hotel nog even snel een duik in het zwembad genomen. Daarna weer liggend terug naar Saigon gereden.