vertrek & aankomst

4 juli 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Gister zijn we vertrokken vanaf Schiphol richting kuala lumpur. Een vlucht van 11,5 uur :$
Op Schiphol eerst bij de mac gegeten want die zouden ze hier niet hebben en ach ja normaal kom ik er ook nooit maar ja.
Na bijna 12 uur stil gezeten te hebben kwamen we aan in Maleisië. Daar mochten we nog 2 uur wachten en toen nog 1,5 Uur vliegen tijdens deze vlucht zaten we naast een vietnameze mevrouw die amper engels sprak en wel maar bleef praten dus wij hebben heel de vlucht maar ja gezegd en vriendelijk gelachen tot we op Ho Chi Minh aan kwamen. Het is hier dan ondertussen half 9 en donker het hoost en onweert maar het is wel heel warm. En nu is het 22.00 en dat is eigenlijk nog steeds zo en wij zijn versleten.
Kus Dana
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl