fietsrit

5 juli 2014

Vandaag hebben we heel lang uit geslapen want ja we hadden nog wat in te halen.
Toen we opzoekgingen naar een (redelijk) normaal restaurantje om te kunnen ontbijten kwamen we als eerst uit bij een soort Mexicaan/italiaan dus zijn we daar maar gaan zitten. Toen we vroegen om n ontbijtje bleek deze al niet meer verkrijgbaar dus hebben we maar enchiladas gegeten met sla en dat als ontbijt :$ ze waren Gelukkig wel erg lekker.
Na dit ontbijt met lunch/voorgerecht wilden we even door de stad lopen toen we werden aangesproken door twee mannen met fiets inclusief stoel voorop om te vragen of ze ons naar het oorlogsmuseum konden brengen. Na wat heen en weer te onderhandelen over de prijs werden we in de stoel gehesen;-) Op naar het oorlogsmuseum.
Deze verhalen zijn toch wel wat heftiger dan dat mr. Van Oosten in de geschiedenis lessen heeft verteld.
Op de terugweg nog langs een hele oude tempel vol met heilige beelden. Best apart. Net als de Notre Dame waar we ook langskwamen. Identiek als die in Parijs, alleen een tikkie kleiner.
Toen zijn we netjes weer afgezet waar we zijn opgestapt. Dat bleek naast een heuse Starbucks! Super.
Verder onze kennismaking met Saigon te voet gedaan. Veel mega-drukke kleine straatjes. Van alles en nog wat proberen ze te verkopen. Overstag gegaan voor een waaiertje van een schattig klein vietnamees meisje. .
Terug in het hotel hadden we toch besloten maar iets te gaan eten (toch een rare beslissing om half 10 na alleen een ontbijt) dus gingen we weer terug naar die Mexicaan waar we burritos en pasta op hebben ;-)
Nu liggen we op de hotel kamer en gaan maar slapen want het is al half 3...Of toch maar opblijven voor de voetbal..?
Kus

1. Robert:
    5 juli 2014
    Super om dit zo te lezen. Wij zitten nu op zolder in het Weeshuis voetbal te kijken. Als jullie nog wakker zijn prettige wedstrijd anders veel plezier straks op dag 3