weeshuis nummer 2

9 juli 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Wat een verschil was het tussen het weeshuis van vandaag en gister! Ook vandaag weer alleen verstandelijk beperkte kinderen maar zo ongeorganiseerd en chaotisch. Toen we aan kwamen waren er 9 mensen aan het werk en onze begeleider ging ons weer rond leiden. We mochten meteen de kinderen weer helpen eten en daarna lagen ze met z'n alle op een grote schuimrubberen mat en was het volgens mij de bedoeling dat ze gingen slapen maar daar heb ik nog niet echt een idee van. Toen ze ons in de pauze ging rond leiden door de pagode en ons uitleg gaf over de beelden hebben we besloten niet meer terug te gaan deze dag omdat we heel overbodig zijn.
op de terug weg zijn we wat winkeltjes in gedoken en een restaurant waar ze niet echt bekend zijn met effectief werken, we kregen ons eten apart eerst werden alle tonijn broodjes gebracht en toen de hamburgers de soep en toen pas de beef met patat... tjaa aan gezien wij de tonijn en beef haden aten we na elkaar.
Na het eten zijn we nog naar de markt geweest en daar heben we een shirt een jurk en 4 broeken gekocht voor €20.
daarna zijn we naar het hotel gelopen en daar hebben we nog even liggen lezen.
Toen zijn we maar gaan eten en terug gegaan naar het hotel.
Kus Dana.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade