dubbel gevoel

19 juli 2014 - Ho Chi Minh-stad, Vietnam

Donderdag ging ik alleen met Clemens en Florence naar het weeshuis. Het was heel gezellig, maar ook wel heel moeilijk want het was mijn laatste dag daar. Onderweg naar het hotel zijn we nog bij een pagode gestopt. S'avonds met mamma gaan eten en om 22.30 met Cemens en Florence uitgegaan. Uitgaan betekent hier naar een bar gaan ,op de stoep op kussens zitten en praten en drinken :)
De volgende ochtend waren we vrij en zijn we ergens gaan ontbijten en de vliegtickets checken. S' middags zouden we met z'n allen naar de single mom shelter gaan maar ik had hele erge buikpijn dus bleef ik in het hotel. Hun hebben daar de hele boven verdieping mogen boenen. Daarna zouden we bij Hang gaan eten maar ook daar ging ik niet mee. Dus toen heeft ze heel lief eten voor me mee gegeven :)
Vanochtend om 8 uur in de taxi naar het vliegveld met een heel dubbel gevoel, ik wil niet weg, ik wil wel rust en natuur en ik ben toch wel een beetje bang na die crash in Oekraïne. Maar nu we eenmaal in Hoi an zijn is t super mooi! De vlucht ging goed en de homestay waar we verblijven is super!
Kus Dana.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade