Op naar het eiland

11 augustus 2015

De dag begon met een mooie boottocht naar een plek in de rivier waar we konden zwemmen. Erg mooi maar ook erg toeristisch.
Gelukkig konden we wel genieten van de rust van het oerwoud op de boot.
Toen alweer lunchen met rijst, beef en groenten en ijskoffie!
En toen begonnen we aan de lange lange lange weg terug naat cameron highland onze tussen stop naar penang een eiland aan de west kust.
Jamer genoeg moesten we onderweg weer keren want de tank was leeg en de dichtstbijzijndste pomp was 11km terug in de file en berg opwaarts...
Gelukkig kwamen we onderweg een hele aardige man tegen die op zijn scooter twee flesjes benzine is gaan halen zodat we het benzinestation konden halen.
Toen dat gelukt was konden we weer rustig in de file door rijden naar het eiland.
We rijden over de  brug naat het eiland, wat een waanzinnig groot ding is dat zeg!
We zijn aangekomen in Georgetown en hebben in een keer het hotel gevonden
Spullen in de kamer gelegd en naar boven gegaan om over de stad uit te kijken, want deze stad is echt mega!!! En wat een uitzicht zeg. Hebben op het dak ook nog even een salade gegeten en zijn toen naar 1th avenue op gegaan, ooh hier weer niet zo veel te zoeken dus maar een Starbucks koffie gedronken en naar bed gegaan.
Aufwiederzehen