Wandelen en katten knuffelen

16 augustus 2015 - Georgetown, Texas, Verenigde Staten

Met een ontbijtje bij onze vriendin/vriend (we zijn er nog niet helemaal uit of 'het' man of vrouw is) begint onze dag goed.
Met de auto gaan we naar een chinese-clan, die we straal voorbij liepen omdat we zo veel leuke winkeltjes zagen. Uiteindelijk zijn we uit gekomen bij een chinese tempel, ook erg mooi.
Zijn we maar koffie gaan drinken in de straat. Hier lag eindelijk een kaart met wat bezienswaardigheden, hierop hebben we ook het catcafe gespot .
Na de koffie maar terug gelopen naar de auto, en toen zagen we de clan! Niet zo heel speciaal, maar het waren schattige huisjes dat wel.
De auto bij de chinese water clan gezet.
En zijn gaan lopen richting fort cornwallis.
Het stuk wat we liepen was niet eens zo ver maar met een temperatuur die de 40 graden we aan tikt, is t toch best n opgave. Aangekomen bij het fort, wat rondjes gelopen en in de schaduw gezeten.
We zijn maar richting het katten cafe gelopen.
Eerst even pasta gegeten bij de Italiaan, erg lekker gegeten.
Toen we bij het cafe waren, hebben we 2 koffie besteld en toen mochten we naar boven (naar de poezies!).
Een hele tijd slapende poesjes geaaid tot er een jongen binnen kwam, toen ineens werden ze levendig.
De dikke rooie kater met het Nederlandse elftal shirtje aan kwam op school liggen en zo hebben we de avond tot acht uur vol gemaakt.
Om acht uur zijn we naar de nightmarket gereden, dit is eigenlijk een gewone markt maar dan savonds...
En toen was het tijd voor bed
Doei doei X