Hill train

16 augustus 2015 - George Town, Maleisië

Het plan was om vroeg op te staan en om naar penang hill te gaan... maaarr het was slecht weer, het regende en er was onweer dus zijn we maar aan de slag gegaan om de auto te laten repareren of ruilen voor en wel goed werkende.
Wel, dat was nogal moeilijk voor die mevrouw dus voor de verandering ging er aardig wat tijd over heen.
We kregen een tijdelijke auto terwijl onze werd gemaakt.
Met deze auto dus naar de hill gereden.
Onderweg kwamen we langs de batcave tempel. Binnen kwamen we wat mensen tegen aan wie we vroegen waar het treintje was de hill op, hin begonnen te lachen... uhmm. Wat bleek, het was dus een maleisisch stel met een gids die inderweg op eem markt een Italiaans stel tegen kwamen en hebben mee genomen,  dus wij konden ook nog wel mee
Dus wij met hun mee naar de trein, erg gezellig wel hahah.
Ons plan was om naar benden te lopen, maar het was zo mistig dat je geen 3 meter kon kijken. We hebben dus maar weer de trein naar beneden genomen.
We zijn ook  nog naar de grootste tempel vaan Azië geweest, jammer genoeg hadden we maar een half uur omdat hij al dicht ging.
Dus zijn we de auto gaan halen en in de straat wat gaan eten en lekker optijd ons bedje weer in.