Politie

18 augustus 2015

Op naar Belum rain forest. Dus maar vroeg op staan...
Uiteindelijk was het toch nog half 10 voor we weg reden. Een lange bochtigeweg door de bergen. In en uit de wolken. Maar werkelijk schitterd. Ons hotel ligt pal aan een mooi bergmeer. Rondom alleen oerwoud. Ze bieden verschillende daytours aan maar gebaseerd op min personen ..  Waar dus ook de prijs naar is.Prijzig dus. Op zoek dus naar backpackers if andere toeristen die mee willen. Blijkt dat we de enige toeristen in het hotel zijn Rest is allemaal zakenlui. Ins geluk. Dan maar een boot voor onszelf. Minstens 3 x vragen ze of we het echt alleen met ons tweeën willen.. Ja we willen t echt daar er verder niets te beleven valt. Ons richtinggevoel kennende is een jungletocht zonder gids geen strak plan
'S avonds wat gegeten bij een tai omdat ze goed aangeschreven stond op TripAdvisor, en idd, het was heerlijk en echt niet duur!! We gingen namenlijk met 40 ringit (€10) en een creditcard, maar ze nemen geen creditcard aan... dus we hebben gezegt dat we wilde wat zij ons adviseerde, zolang het onder de 40 bleef. We kregen twee cola, 3 gerechten en 2 koffie. En we kregen nog 2 ringit terug!
En we hebben genoten!
Toen moesten we weer richting ons hotel want morgen vroeg op voor de trip.
Onderweg aangehouden door polisie ..o o.. uiteraard net nu niks bij ons. HOE DOM!). Altijd wel..net nu ff niet.. tuurlijk. Gelukkig was meneer agent heel aardig en we moesten onze gegevens noteren in een klatschrifje en mochten door rijden. Na uiteraard het gebruikelijke praatje waar we vandaan komen, wat we hier doen, of ik echt helemaal alleen rij.. enzo
Pfff grote opluchting.  Prachtig land maar je wil geen mot met de polisie...

Toen was het echt tijd om te gaan slapen