Hoian en Hanoi

23 juli 2014

Eergisteren heerlijk naar ht strand gefietst, daar meteen het water in gedoken voor verkoeling maar dat water voelde aan als voorverwarmd zwembad water :) toen nog heerlijk onder een palmboom gelegen (jaja letterlijk! ♥) we zijn op de terug weg de country route gefietst, heerlijk door de rijst velden met de ondergaande zon! In het donker nog een beetje de verkeerde afslag genomen :$ maar was wel heel mooi.
Gister vlogen we om 2 uur richting hanoi daar nog het een en ander geregeld voor de shuttle service en om 4 uur reden we dan eindelijk weg van het vliegveld richting hotel. Daar de spullen gedumpt en wat te eten opgezocht. Van daar uit zijn we de travel agency op gaan zoeken die 2 Nederlanders op het vliegveld ons hadden aanbevolen om daae vervolgens uren te zitten wachten voor de canceling van het hotel want we hebben een trip sapa geboekt! ♥ toen maar weer het hotel en m'n bedje op gezocht want ik voelde me behoorlijk belabberd.
Toen ik opstond voelde ik me wel weer iets beter maar t kan beter.nu zitten we bij de travel agency te wachten op de tour door hanoi. Vanavond met de nacht/slaap bus richting Sapa♡
kus Dana